Intrebari frecvente

Intrebari frecvente

Intrebari despre produse si comenzi
Cum pot cauta un anumit produs in magazin?

Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.

Sunt persoana juridica. Pot cumpara?

Da, Beautyisland.ro onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.

Cum procedez daca doresc livrarea la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?

In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, bifati casuta “livrare la o alta adresa”. Introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.

Livrare
Daca nu sunt in zona de acoperire a curierului platesc mai mult?
NU, nu veti plati pentru Km suplimentari. Daca nu sunteti in zona de acoperire Fan Courier livrarea se va face automat prin urmatorul serviciu de curierat cu acoperire nationala „Prioripost” cu livrare directa la domiciliul clientului. In cazul in care reprezentantul Prioripost nu va gaseste la domiciliu, coletul se va intoarce la cel mai apropiat oficiu postal din localitatea Dvs.

Administrarea contului de client
Am uitat parola contului. Cum procedez?

In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs, va rugam sa folositi optiunea Recuperare parola apasand butonul “Contul meu” din dreapta sus a site-ului dupa care butonul “Ai uitat parola?”. Introduceti un nume de utilizator sau e-mailul cu care ati creat contul. Verificati daca ati primit e-mail cu resetarea parolei. In cazul in care nu ati primit e-mail cu resetarea parolei va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail office@beautyisland.ro

In cazul in care parola Dvs. a fost compromisa va rugam sa ne contactati de urgenta la office@beautyisland.ro sau la numarul de telefon afisat pe site.

Cum schimb parola?

Autentificati-va in cont accesand butonul “Contul meu” din dreapta sus a site-ului. O data logat in panoul de client navigati catre sectiunea “Detalii cont”.

Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont accesand butonul “Contul meu” din dreapta sus a site-ului si sa accesati apoi sectiunea Detalii cont, disponibila in contul Dvs. de client.

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Pentru a face cumparaturi pe site-ul Beautyisland.ro nu este necesar sa aveti un cont de utilizator. Totodata contul de utilizator are mai multe facilitati decat un vizitator cum ar fi (Promotii/Reduceri etc.). Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in cosul de cumparaturi.

Pot modifica o comanda lansata?

In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact, numarul de telefon afisat pe site sau prin e-mail la office@beautyisland.ro . Va rugam sa precizati si numele de pe care ati plasat comanda sau numarul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea „Comenzi” sau la finalizare comenzii.

Pot afla informatii despre comenzile anterioare?

Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea comenzi.

Intrebari generale
Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site, numarul de telefon sau prin e-mail office@beautyisland.ro .

Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site, numarul de telefon sau prin e-mail office@eClean.ro .

Back to Top

Anunta-ma cand revine in stoc Bună! Vei fi anunţată prin e-mail de îndată ce produsul este din nou în stoc. Introdu adresa de e-mail şi cantitatea dorită. Îţi dorim o aşteptare cât mai scurtă!
E-mail Cantitate Datele completate în formular vor fi prelucrate conform Regulamentului 2016/679/UE privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal, în scopul comunicării cu Dvs., în urma solicitării create prin trimiterea lui. Completarea formularului reprezintă acordul Dvs. pentru a fi contactat/a prin email pentru a va anunta cand produsul a revenit in stoc.